dijous, 10 de novembre del 2011

QUI SÓC, QUÈ FAIG

         El meu ofici és l’ensenyament, el meu oci viatjar i escriure. M'agrada  parlar de l’arqueologia del paisatge com un patrimoni que cal conservar i una font d’històries que difonc  quan en tinc ocasió. Si em queda temps encara,  jugue a fer d'escriptor.

Per mitjà del bloc voldria oferir contsar coses sobre la meua activitat intel·lectual, sobretot literària i cultural, sense grans pretensions.

Avui en dia, a través d’internet es pot accedir a informació sobre infinitat de persones i notícies, que de vegades és incompleta o fins i tot errònia. Ací podreu trobar algunes coses meues.
 
No és fàcil deixar la imatge fotogràfica que et presente, perquè sempre és canviant. De tota manera, alguna cosa s’ha de fer si hom vol identificar l’autor del BLOC.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada